maandag 21 maart 2016

Afscheid

Wat ik ook deed
Hoe ik me ook voelde
Jij was er altijd voor mij
Soms moest ik om je lachen
Soms maakte jij me aan het huilen
Maar meestal was ik met jou wel bij

Jij deed niet altijd als zoals ik wilde
Maar je deed altijd je best
Wij zouden eeuwig samen blijven
We waren zo'n perfect stel
Jij en ik
Met geen pen te beschrijven

Lopend, fietsend
Thuis op het werk
Samen maakten wij alles mee
Jij deed altijd een stapje terug
Het was altijd goed
Voor jou geen nee

En toen ineens
Zo plotseling
Hoorde ik die knal
Achter mij zag ik nog
Als in slow motion
Jouw laatste val

Mijn leven zal vanaf nu
Koud en kil
Vooral leeg zijn
Zonder jou
Voor altijd leven
In verdriet en pijn
Opnieuw beginnen
Dat zegt iedereen
Maar zonder jou kan dat nooit
Toch zeg ik vaarwel
Lieve telefoon
Tot ooit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten