woensdag 9 maart 2016

Autist

Ik doe je soms zo´n pijn
Nare woorden, een boze blik
Simpele dingen
Kunnen al voldoende zijn

Maar het is echt waar
dat ik het soms echt niet snap
ik heb het niet door
Al klinkt dat wel raar

Mijn brein draait vaak door
Verder dan menigeen komt
Dan probeer ik te luisteren
Zonder dat ik je hoor

Dat is niet omdat ik je niet wil
Of niks om je geef
Je bent ook zeker interessant
Maar alles klinkt als gegil

Alles als ruis op mijn lijn
Lege geluiden in holle ruimtes
Elke prikkel kan voor mij
Al één teveel zijn

In jouw ogen
Doe ik dan raar
Ben je weer boos
Woorden verbogen

Mijn wereld is klein
Prachtig en perfect
Ik sta open
Dat jij daar ook kan zijn

Maar mijn ziel zit soms dicht
De muur is hoog
Terwijl ik wil...
Ik wil alleen wat licht





Geen opmerkingen:

Een reactie posten